ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

ΟΤΑΝ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΒΕ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΙΟΥΣΗΣ ΣΤΙΣ 22/11/2016 ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ  Επισήμανε ότι το κόστος για  να παραμείνει ένας πρατηριούχος κάτω από κτίριο πρέπει να πληρώσει τουλάχιστο 20 χιλ ευρώ και αν δεν έχει καινούριες αντλίες τουλάχιστο 30 χιλ ευρώ ΑΜΕΣΑ μάλιστα, καθώς δεν του δίνουμε καθόλου χρονικό περιθώριο, αφού μέχρι τις 10-12-2017 πρέπει να έχει ολοκληρώσει τα μέτρα και να έχει αιτηθεί την άδεια! Η κοστολόγηση των μέτρων αυτών αποδεικνύει το μη δυνατό της υλοποίησής τους στους συναδέλφους κάτω από κτίρια.

ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ :  Σε αντίθεση με τον κ. Κιούση ο πρόεδρος της διασπαστικής Ομοσπονδίας ΠΟΠΕΚ κ. Ασμάτογλου, πρότεινε στην Επιτροπή να θεσπίσει επιπλέον, νέα μέτρα ασφαλείας κόστους, όπως είπε, 8,5 ως 10 χιλ. Ευρώ(!) ισχυριζόμενος ότι αυτό δεν είναι ανυπέρβλητο κόστος και αποσιωπώντας τη συνεχή οικονομική αιμορραγία και τα τεράστια έξοδα στα οποία έχουν υποβληθεί οι πρατηριούχοι τα τελευταία χρόνια.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ «ΛΑΓΟΙ» ?

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΒΕ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΣΤΙΣ 23.11.2016

ΟΒΕ: Να παραμείνουν, με ασφάλεια, τα πρατήρια κάτω από κτίρια με ορόφους επισήμανε όμως ότι το κόστος παραμονής τους είναι δυσβάστακτο έως απαγορευτικό

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΚΙΟΥΣΗ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ VIDEO

Συζήτηση για το πρόβλημα της παραμονής ή απομάκρυνσης των πρατηρίων σε κτίρια που έχουν από πάνω ορόφους, και με ποιους όρους, έγινε στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, στις 22 Νοεμβρίου 2016. Οι νέες ρυθμίσεις περιέχονται στο σχέδιονόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: «Ενσωμάτωσηστην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/ΕΕ του ΕυρωπαϊκούΚοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 22ας Οκτωβρίου 2014 για τηνανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων, απλοποίηση διαδικασίας αδειοδότησης και άλλες διατάξεις πρατηρίων παροχής καυσίμων και ενέργειας και λοιπές διατάξεις».

Στις συνεδριάσεις παρέστησαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σπίρτζης, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Νικόλαος Μαυραγάνης, καθώς και αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες.

Τοποθετούμενος ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος κ. Μιχάλης Κιούσης, χαρακτήρισε τις διατάξεις του νομοσχεδίου για παραμονή των πρατηρίων κάτω από ορόφους και οι άλλες διευθετήσεις στα χωροταξικά και στις αδειοδοτήσεις, κατ’ αρχήν θετικές. Επεσήμανε δε ότι τα μέτρα ασφαλείας πρέπει να τηρούνται αυστηρά, απαριθμώντας μάλιστα ολόκληρη λίστα από αυτά, αλλά όχι να γίνονται δυσβάστακτα στο κόστος και απαγορευτικά. 

 Σε αντίθεση με τον κ. Κιούση ο πρόεδρος της διασπαστικής Ομοσπονδίας ΠΟΠΕΚ κ. Ασμάτογλου, πρότεινε στην Επιτροπή να θεσπίσει επιπλέον, νέα μέτρα ασφαλείας κόστους, όπως είπε, 8,5 ως 10 χιλ. Ευρώ(!) ισχυριζόμενος ότι αυτό δεν είναι ανυπέρβλητο κόστος και αποσιωπώντας τη συνεχή οικονομική αιμορραγία και τα τεράστια έξοδα στα οποία έχουν υποβληθεί οι πρατηριούχοι τα τελευταία χρόνια.             (απόσπασμα της ομιλίας του κ.Ασμάτογλου στη Βουλή : « Αναγνωρίζουμε βέβαια ότι η Πολιτεία θα πρέπει πάντοτε να προασπίζει τη δημόσια ασφάλεια και γι’ αυτό το λόγο τα πρατήρια αυτά που λειτουργούν στα ισόγεια πολυόροφων κτιρίων θα πρέπει να λάβουν μία σειρά προστατευτικών μέτρων, εκτός αυτών που σήμερα ήδη διαθέτουν. Θεωρούμε ότι τα προστατευτικά αυτά μέτρα, το κόστος εφαρμογής των οποίων μπορεί να φθάσει τα 8.500€ – 10.000€, συνιστούν μία απολύτως ασφαλή λειτουργία στα πρατήρια καυσίμων και δεν δημιουργούν ανυπέρβλητα οικονομικά κόστη, διότι σε αντίθετη περίπτωση αντί να βοηθηθούν αυτές οι επιχειρήσεις, θα οδηγηθούν ούτως ή άλλως σε κλείσιμο για λόγους οικονομικής αδυναμίας.»)

Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΚΙΟΥΣΗ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ VIDEO